Trofazni sinkrono reluktantni motori serije 7KSRT 80-160, klase učinkovitosti IE4 i IE5

KONČAR – Motori i električni sustavi (MES) stalnim praćenjem tehnoloških i tržišnih promjena opetovano potvrđuje svoj položaj na hrvatskom i svjetskom tržištu. Prepoznatljivost proizvoda i povećanje konkurentnosti MES postiže uspješnim ulaganjem u istraživanje i razvoj, i to profitabilnom realizacijom inovacija.

Svojim širokim asortimanom MES može odgovoriti na globalne trendove trofaznim sinkronim reluktantnim motorima serije 7KSRT 80-160, klasa IE4 (premium učinkovitost) ili za klasu učinkovitosti IE5 (ultra-premium učinkovitost) prema EN 60034-30-2 standardu.

Važno je istaknuti da je MES među prvima i uz bok s vodećim proizvođačima certificirao protueksplozijske motore visoke učinkovitosti. Velika je to novost u MES-ovu programu koji predvodi globalni trend sinkrono reluktantnih motora koji su se posljednjih godina pokazali kao komercijalno održivi i visokoučinkovita alternativa asinkronom motoru.

Velika prednost takvih motora je smanjena potrošnja električne energije, kao i smanjenje emisija CO2. Dugoročni cilj je kroz uporabu pokazati veću pouzdanost i održivost te dugotrajniji učinak minimiziranjem kvarova i zastoja. Brzom zamjenom u konkretnoj primjeni mogu pokazati važnu nadogradnju u bilo kojoj industrijskoj grani.

MES kao novitet i veliki iskorak nudi trofazni sinkroni reluktantni motor serije 7KSRT 80-160, koji se izrađuje prema različitim konstrukcijskim tipologijama u kombinaciji s priključnim kutijama. Upravljanje sinkronih reluktantnih motora pogoni se putem frekventnog pretvarača, a kao opciju po zahtjevu kupaca mogu biti samoventilirani ili s prisilnom ventilacijom. Motori se mogu ponuditi s dva odvojena ormarića: motor (Ex db) i priključnom kutijom (Ex db ili Ex eb) za spajanje dovodnih i pomoćnih strujnih krugova ili se mogu opskrbiti trajno spojenim kabelom.

Tako je, na primjer, povrat investicije u većim industrijskim postrojenjima vidljiv brzo nakon zamjene i implementacije motora, uz znatnu uštedu energije (i do 40 posto) u usporedbi s konvencionalnim rješenjima. Uz dulji životni vijek motora i manje zagrijavanje, treba istaknuti i smanjenje ugljičnog otiska kao dugotrajnog i ultimativnog cilja ka dugoročnom poslovanju.

Share


Pošaljite upit

    Klikom na gumb, suglasni ste s Pravilima privatnosti stranice koncar-mes.hr